Педагог-психолог: Искакова Д.Е. Д.Олвеусстың «Буллинг» сауалнамасын өткізді. 🎯 Мақсаты: Буллингтің таралу деңгейін анықтау және оқушылар арасындағы өзара қарым-қатынастың ерекшеліктерін зерттеу. 🧩 Міндеттері: • оқушылардың қорғаныш деңгейі мен эмоционалдық әл-ауқатын анықтау; • буллингтің түрлері мен оның көріну жиілігін анықтау; • тікелей және жасырын буллингтің бар-жоғын анықтау; • жәбірленуші, буллинг жасаушы және бақылаушы рөліндегі оқушыларды анықтау; • ұжымдағы психологиялық ахуалды бағалау. — «Тайынша ауданының білім бөлімі» КММ «№1 Чкалов орта мектебі» КММ

Педагог-психолог: Искакова Д.Е. Д.Олвеусстың «Буллинг» сауалнамасын өткізді. 🎯 Мақсаты: Буллингтің таралу деңгейін анықтау және оқушылар арасындағы өзара қарым-қатынастың ерекшеліктерін зерттеу. 🧩 Міндеттері: • оқушылардың қорғаныш деңгейі мен эмоционалдық әл-ауқатын анықтау; • буллингтің түрлері мен оның көріну жиілігін анықтау; • тікелей және жасырын буллингтің бар-жоғын анықтау; • жәбірленуші, буллинг жасаушы және бақылаушы рөліндегі оқушыларды анықтау; • ұжымдағы психологиялық ахуалды бағалау.

Рубрикасыз
Педагог-психолог: Искакова Д.Е. Д.Олвеусстың «Буллинг» сауалнамасын өткізді.
🎯 Мақсаты:
Буллингтің таралу деңгейін анықтау және оқушылар арасындағы өзара қарым-қатынастың ерекшеліктерін зерттеу.
🧩 Міндеттері:
• оқушылардың қорғаныш деңгейі мен эмоционалдық әл-ауқатын анықтау;
• буллингтің түрлері мен оның көріну жиілігін анықтау;
• тікелей және жасырын буллингтің бар-жоғын анықтау;
• жәбірленуші, буллинг жасаушы және бақылаушы рөліндегі оқушыларды анықтау;
• ұжымдағы психологиялық ахуалды бағалау.
Достармен бөлісу
«Тайынша ауданының білім бөлімі» КММ «№1 Чкалов орта мектебі» КММ